Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij dowolny formularz zwrotu/reklamacji (akceptowany ręcznie napisany formularz zwrotu) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Zuzanna Stanek
ul. Zakopiańska 101
32-031 Mogilany
Możesz też skontaktować się z nami na kontakt@luzizi.pl
Zwrot towaru
Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Przypadki wyłączenia prawa odstąpienia od umowy uregulowane są w art. 38 ustawy o prawach konsumenta (dalej: Ustawa). Zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Artykuł 16 lit. c dyrektywy 2011/83/UE zakazuje ustanawiania w ustawodawstwie krajowym prawa konsumenta do odstąpienie od umowy przewidującej dostawę towarów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych.
Produkty bez personalizacji
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij dowolny formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Zuzanna Stanek
ul. Zakopiańska 101
32-031 Mogilany
Możesz też skontaktować się z nami na kontakt@luzizi.pl
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.